Alla inlägg den 24 februari 2020

Av Kvackis - 24 februari 2020 16:52

Hehe nu trodde ni säkert på något helt annat men så är det inte utan datormusen tänkte jag på. Den har inte funkat i någon dag och inte haft några nya batterier men nu så... nu har jag handlat och nu funkar den igen. Svårt (tycker jag) att hålla på och fippla men touchpad:en hela tiden.


 

Av Kvackis - 24 februari 2020 14:16

Jag har ju fått diagnosen B.E.D (hetsätning på svenska) och det är inte lätt för just nu är jag inne på en sådan period. Jag har gått upp rejält vilket jag tycker väldigt illa om. Känner mig så fet och äcklad. Måste ta tag i det nu om jag vill fortsätta gå ner i vikt. Tänkte börja idag men till min sena lunch blev det en kåldolme och lite potatis men tror ni att jg kunde stanna där??m nej det kunde jag inte utan smäller i mig tre tekakor också.


Men jag har börjat på en ny vana och det är mina morgonpromenader. Vaknar så himla tidigt varje morgon och det pga att min psykläkare ändrade om mina mediciner. Tog bort en massa så jag har ca hälften kvar. Så fort som det börjar ljusna lite så beger jag mig ut på min morgonrunda. Oftast går jag ut 05:45 och blir borta mellan 30 och 45 minuter. Spelar Pokémon GO så blir det lite roligare att gå.. Lyssnar även på en ljudbok. 


Kram Kvackiss   

Presentation


40+, mamma till tre tjejer, singel, gillar att sticka och virka, målar gärna på Happy Color

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2020 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har du någon psykatrisk diagnos?
 Ja
 Nej
 Håller på att utredas
 Tror att jag har en/flera

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards