Alla inlägg under januari 2020

Av Kvackis - 22 januari 2020 18:19

Det har nu gått 1,5 dygn sedan jag tog Alvedon pga min arm som jag klämde förra söndagen. Visst gör det lite ont men det är inte så pass mycket att jag behöver värkmedicin. Det är både skönt och bra.

Av Kvackis - 22 januari 2020 11:00

Måendet är lite sämre men samtidigt är livet härligt. Jag har börjat träffat en gammal vän och det känns bra. ? Det verkar även gå bra för dottern här hemma men sämre för den hemma hos pappa. Skall dit på fredag. Hoppas jag och hennes pappa kan reda upp redan hon ställt till med.

Min vän och jag skall träffas idag. Har köpt lite saker med till henne som hon inte har tillgång i orten hon bor på.

Kram ??

Av Kvackis - 16 januari 2020 21:15

I söndags så var jag och dottern ner till källaren med julsakerna och granen. På vägen upp så på något sätt sträcker jag ut armen mellan både källardörren och hissdörren som båda är jättetunga. Först så trodde jag att  jag brutit underarmen för det gjorde så fruktansvärt ont men efter ett tag så kunde jag röra på fingrarna och då visste jag att jag inte hade brutitnågot. Dagarna har nu gått och det gör så ont att jag inte kan sticka och virka längre och då är det illa. Ringde HC imorse men de hänvisade mig till hemsjukvården där jag är inskriven men ingen lycka där inte. Skall försöka ringa HC igen imorgon bitti.Kan ju vara så att det är en spricka. Jaja det återstår att se.

 

 

Av Kvackis - 15 januari 2020 23:07

Ibland får jag såna där känslor som säger mig att hej det finns ett annat synsätt på saker och ting. Som om allt faller på plats liksom. En skön känsla. Haft den förut och jag hoppas att det inte är den sista.

Presentation


40+, mamma till tre tjejer, singel, gillar att sticka och virka, målar gärna på Happy Color

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Har du någon psykatrisk diagnos?
 Ja
 Nej
 Håller på att utredas
 Tror att jag har en/flera

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards